Click Me ^ _^

Sunday, May 6, 2012

Pesta Buku 2012 - Puas Hati!

Assalamualaikum...


Tahun ni 2x menjengah Pesta Buku kat PWTC ni. Memang dah jadi aktiviti tahunan aku dari zaman lepas sekolah lagi. Dulu dengan rm15 je cukupla. Masa tu xdapatla nak beli apa sangat. Sekarang bila dah ada duit sendiri lagi seronok. First time ritu pergi dengan budak ofis. Dia xpernah pergi. Jadi waktu lunch jumaat last week aku pergi. Sebab susah dpt teksi dari ofis, xsempat nk shopping sangat.


Jadi semalam aku pergi lagi dengan adik2 n my best fren, Shira. Kali ni puas hati sangat sebab dapat autograf Ramlee Awang Murshid, my favorite novelis. Detail nanti nak buat satu entry lain. Panjang kisahnye. Lagi satu puas hati sgt dapat bawa my sis ke booth Ain Maisarah, novelis kanak2 yang terkenal kat Malaysia ni. Selalu nak beli buku dia kat kedai tapi selalu habis.


Booth Ain maisarah memang cute sgt! Pink, lampu blink2. Masreenz pun dapat amik autograf. Ain Maisarah pun cute. Ada style and sweet. Dia janji nak letak gambar kat FB, mmg dia letak. Siap tagged Masreenz lagi. Maknanya dia ingat kan?


Yang xbest nya adalah tempat makan semua penuh. Last2 terpaksa makan dekat food court the Mall yang kotor. Tunggu makanan punya lama. Nasib sedap. Berbaloila gak tunggu. Shira pun banyak tolong aku. Thanks fren...


Hasil belian cuma ni je. Banyak Masreenznya pun. Aku dah xde bajet. Gaji x masuk lagi... SEKIAN.

1 comment:

  1. Nana nampak berisi la...byk gk awk soping..akak pestime g mmg gila..rasa nak g 2 kali..tp pikir bajet nak simpan g bandung so kena abaikan...

    ReplyDelete